Nasza kadra:

Marlena Krztoń-Kustra

Właściciel Przedszkola

Karolina Kajzer

Dyrektor Przedszkola, Nauczyciel przedszkolny i wczesnoszkolny, Nauczyciel Montessori, Nauczyciel języka polskiego, Logopeda

Anna Płociak

Wicedyrektor, Nauczyciel przedszkolny i wczesnoszkolny, Nauczyciel Montessori, Trener Montessori

Natasza Sandul

Asystentka nauczyciela, Pomoc kuchenna

Ania Dziuba

Pomoc nauczyciela

Paulina Kubiak

Pomoc nauczyciela, nauczyciel Montessori

Polina Koshman

Native speaker

Cześć Rodzicu, jeśli czytasz tą opinię to pewnie stoisz przed jednym z ważniejszych pytań w życiu twoim i twojego dziecka i chciałem Cię zapewnić, że tak, to jest to przedszkole, którego szukasz.Panie są przefantastyczne. Mają w sobie tyle ciepła, wyrozumiałości i empatii, że samemu mi się ciepło robi przy odstawianiu Zuzki. 100% szacunku do młodego człowieka, komunikacja NVC, stawianie jasnych granic, konsekwencja. Podpytujemy jak to robić lepiej w domu.Dzieciaki mogą bawić się kiedy chcą i czym chcą, ale zajęcia są tak prowadzone, że wolą w nich uczestniczyć. No o to chodzi w tym wieku by tych odkrywców zaciekawić. Dodatkowo są tańce, rytmika, zajęcia sportowe, spotkania z Panem Eksperymentem czy psem przewodnikiem. A przy tym jest spokój i luz. Ja nie wiedziałem, że to jest możliwe 🙂

Zanim się podejmie finalną decyzję można przyjść kilka razy, zobaczyć jak jest.

Gorąco polecamy!

2022-08-25

Michał Narskiewicz

Maria_Montessori_z_dziemi_1

Maria Montesorri (1870-1952)

Pierwsza na świecie kobieta, która stworzyła prawa dla dzieci. Specjalizowała się w psychiatrii. Na wczesnym etapie pracy zawodowej pracowała z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną. Eksperymentowała, oferując dzieciom materiały edukacyjne, które umożliwiały im eksplorowanie otoczenia za pomocą zmysłów – przyniosło to niezwykle pozytywne rezultaty. W 1907 roku postanowiła wykorzystać swą wiedzę i doświadczenie, otwierając Casa dei Bambini (Domy Dziecięce) dla dzieci wywodzących się z jednej z najbiedniejszych dzielnic Rzymu – San Lorenzo. W Casa dei Bambini dzieci nabywały szacunku dla swego otoczenia, zaufania do siebie, umiejętności niezależności i odpowiedzialności. Maria Montessori zaobserwowała, że małe dzieci były bardzo wcześnie zafascynowane literami i cyframi. Wykazywały się także głęboką koncentracją. Montessori kontynuowała obserwowanie dzieci, doskonaliła swoje materiały edukacyjne i kształtowała metodę edukacji, która wkrótce objęła także dzieci starsze w wielu krajach. Maria Montessori szerzyła swoje podejście do rozwoju dziecka, podróżując po całym świecie: od Włoch po Argentynę, od Hiszpanii po Anglię, od Holandii po Indie. Broniła praw dzieci. Trzykrotnie nominowano ją do Pokojowej Nagrody Nobla. Do dziś dzieci w każdym wieku i na całym świecie są kształcone zgodnie z założeniami pedagogiki Montessori, by wzrastać na sprawnych, twórczych i wrażliwych dorosłych.

„Nie można być wolnym, jeśli nie jest się samodzielnym. Zatem, aby dziecko zdobyło niezależność, jego aktywne oznaki wolności osobistej muszą być akceptowane od najwcześniejszego dzieciństwa”.

gl-4

Maria Montessori

„Najważniejszym okresem w życiu nie są lata studiowania na wyższej uczelni, ale te najwcześniejsze, czyli okres od narodzenia do sześciu lat. Jest to czas, kiedy formuje się inteligencja człowieka i nie tylko ona, ale całość jego zdolności psychicznych.”

original

Maria Montessori

„Osią, nośnikiem, na którym stoi cała konstrukcja ludzkiej osobowości to praca w wolności, w zgodzie z naturalnymi potrzebami życia wewnętrznego. Podstawą dyscypliny wewnętrznej jest wolność przy pracy intelektualnej”.

0006XD0WBT58Q1YP-C122-F4

Maria Montessori

Zadzwoń